Forum Ewangelizacyjne e-SANCTI.net

Pełna wersja: Anariel
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam 21 lat, jestem studentką ekonomii. Uwielbiam piec - ciasta, ciasteczka, chleby, a w szczególności wypróbowywać nowe przepisy. Ze standardowych zainteresowań to oczywiście muzyka (rock), książki (fantasy przede wszystkim, ale nie tylko), pływanie.

Do niedawna wydawało mi się, że wszystko mam w życiu poukładane i nic, ani nikt więcej nie jest mi już potrzebny, a Bóg jest dobrą instytucją, do której warto się zwrócić przed trudnym egzaminem. Dałam się zwieść do tego stopnia, że uwierzyłam, że bez Boga będzie mi w życiu łatwiej. I nagle pewnego dnia coś we mnie pękło. Teraz już nie wiem, kim dokładnie jestem. Czytam, szukam, błądzę. W ten sposób właśnie trafiłam na to forum Uśmiech.

Zamieszczałam tę wiadomość już wcześniej, ale forum było popsute, więc potem wrzuciło ją kilkakrotnie. Powyrzucałam, żeby się nie dublowało i zamieszczam ją jeszcze raz tak, jak należy Oczko.
Witam Uśmiech

Mam nadzieję, że pomożemy znaleźć odpowiedź na pytania które cię dręczą.
Witam Cię serdecznie Uśmiech
Witamy i zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w życiu forum!
witamy.
Witaj Anariel! Uśmiech

Cieszę się, że tu zawitałaś.
Poza najważniejszymi sprawami wiary, ważne dla mnie też jest ... że może zechcesz podzielić się wskazówkami jak upiec chleb.

Pozdrawiam.
Hej, hej Uśmiech Fajnie, że do nas zawitałaś Uśmiech
nordlys napisał(a):Poza najważniejszymi sprawami wiary, ważne dla mnie też jest ... że może zechcesz podzielić się wskazówkami jak upiec chleb.
Bardzo chętnie, ale niestety nie widzę tutaj działu kulinaria Oczko.
Za to jest "Hydepark". Jak nie wiadomo gdzie coś zamieścić, to zamieszczamy właśnie tam.

Siemanko.