Cytat:Zapłaciłem, wprawdzie po czasie, ale jednak. Czy nie prościej wysłać majla - po co ZUS zbiera dane teleinfo od swych klientów?
Ależ oczywiście, że prościej, tylko że trzeba jeszcze wiedzieć, że można wysłać mejla do ludzia. A jak - tak przynajmniej wiem z opowieści znajomego pracownika ZUS w Lublinie - komputer jest jeden czy dwa na wydział/piętro etc, nie mówiąc już o dostępie do internetu, to nie wymagajmy od ZUSu takich nowinek.
Poza tym, to też jest kwestia odpowiedniego systemu zarządzania świadczeniobiorcami - to wszystko da się zrobić, tylko trzeba chcieć, a w przypadku ZUSu to potrzebna jest jeszcze "wola polityczna".
Ja np. przez 2 lata miałem jakieś problemy z NFZem, ponieważ nie wiadomo czemu wykazywało mnie na jakichś listach w... Poznaniu. No i trzeba było wyjaśniać. Jakże duże było moje zdziwienie, kiedy zadzwoniłem do pani z NFZu, dowiedziałem się wszystkiego co i jak i na moje pytanie, czy mogę to załatwić z nią mejlem usłyszałem, że i owszem. Więc napsiałem mejla, że mnie dublują w bazach etc., a oni mi po tygodniu odpisali, sprawę załatwili i wszystko jest ok.
Więc jak się chce i są możliwości to się da.